Glycemic Etki Diyet

Glycemic Etki Diyet

Bu Glycemic Etki Beslenme ve Glycemic Dizin dayanmaktadır. Birçok tür beslenme yıllık bir numarası etrafında edilmiştir. The GI Diyet Rick dörtnal () tarafından özel olarak Avrupa’da yıllık bir numarası için popüler vardır. eDiets artık popüler bir GI diyetin kendi sürümünü tanıttı sahip satırı biçimi (eDiets kilo kaybı için mükemmel bir kaynak ve çok tavsiye edilir).

Ne GI Diyet nedir?
Yemekler düşük Glycemic Endeks değeri ile (bu 0-100 endeksi sıralamasında gıdalar da kan şekeri düzeyleri üzerine olan etkisi üzerine) yavaş kan içine şeker açıklaması, enerjinin bir sabit besleme ile sağlayarak, temel ve uzun bir duygu çok memnun ayrılıyorum bu daha az aperatif olabilir.

Yemekler yüksek GI değeri ile hızlı, kısa kan sekeri artış yaşadık neden olur. Bu genellikle hissediyorsun bırakabilirsiniz fatigued ve aç kısa bir süre içinde. Beslenme yüksek GI gıdalar overeating yol açabilir.

Diyetler GI indeksi bir düşük GI değeri ile besinleri yemeye ve yüksek GI değeri önlemek teşvik dayalı. En GI beslenme de yağ üzerinde, özellikle doymuş yağ aşağı kesim öneririz. Bu hala sınırlı olan ancak yağ yüksek bir düşük GI değeri olan gıdalar birçok anlamına gelir.

Ne Glycemic Etki Beslenme hakkında farklı nedir?
Bu diyet hatta daha da glycemic dizinimize, dikkate Glycemic Yük alarak delves.

Bu, gıda ve gıda karbonhidrat miktarının glycemic endeksi birleşimi vardır. Bir havuç gibi yiyecek bir örnek: Havuç yüksek GI vardır – fakat hacim başına carb bir çok düşük bir miktar. Sonunda Havuç ve glycemic yük, oldukça düşüktür – ve yemek için harika bir yemek!

Glycemic Etki Yemek Planları
Tüm yemek için Glycemic Etki Beslenme konusunda planları aşağıdaki ilkeler kadar alınır:

Kalori yaklaşık% 40 kaba, kompleks karbonhidratlar, tüm tahıllar ve bütün tahıl ekmek ve tahıllar dahil olmak üzere, meyve ve tüm parçalar yerine suyu vardır.
Kalori yaklaşık% 30 (balık, tavuk yağsız proteini ve ara sıra sığır eti ve domuz eti) bu soya proteini, soya peyniri ve dokulu bitkisel protein içeren vejetaryen seçenekleri bulunmaktadır.
Kalori% 30’u ceviz, yağlı balık, avokado ve zeytinyağı gibi sağlıklı yağlar, değil.
Sonuç
Bu Glycemic Etki Diyet mükemmel bir rejim olduğunu.

Bu, diğer diyet ve en iyi alır (South Beach Diet böyle ve Dosyası olarak) – ve kolay saçma-tavsiyelerimize uymanız ile birleştirir.

eDiets de, hem de çok yeme gibi seçenekler sunar olan yemek zevk yoktur. Bu eDiets Kayıtlı diyetisyen seçin:

Bunu zaman yemek geçirmek için tercih insanlar için harika “Bizim GI planıdır. The Convenience seçeneği Üye ve diğer düşük glycemic kütüğü / yük Gıdalar ile elde denge olmadan her akşam yemek ve rahatsız akşam yemeği için sağlıklı dondurulmuş entrées zevk … “

“… ve GI planı katılabilir hala dışarı yemek sahiptir. Basitçe pişmiş, tavuk veya balık broiled veya ızgarada yağsız et seçin. domates lehine yağlı soslar kaçının tabanlı soslar ve zevk sebze ve zeytin yağı ve salata atmak sirke. “

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: