Abs Diyeti

Abs Diyeti

Bu kitap bir stil erkek amaçlı, ancak yazılı bir ilke herkese uygulanabilir.

For many years en sporcu, spor modeller ve bodybuilders, diyetlerine için aynı temel esasları başvurmuştur. İlkeleri genellikle günde (5-6 defa), kas geliştirme, yağsız proteinler yemek, yemek gibi tüm arıtılmamış carbs yemek amaçlayan.

Maalesef birçok dieters bu tekniklerin dikkat çekmek için, genellikle kalori kısıtlaması mümin başarısız olması kilo kaybetmek için tek yoldur.

Yararlı Bilgiler
Parlak pazarlama altında Gizli ve Abs Diyet konuşun, size mantıklı ve uygulanabilir yağ kaybı için fikirler bulabilirsiniz. Bu ilkeler, yeni değil sadece farklı bir pazar için repackaged. Program oldukça Yaşam için Vücut benzer aslında.

Whilst kitabı “The Abs Diet” – hakkında yağların çok düşük seviyelerde ulaşmak olduğunu görünür karın kasları olan denir – hiçbir sihirli diyet yerine, özel bir egzersiz veya ekipman özel parçası. Tanımlanan ABS ulaşmak zor ve zorlu – ama satıyor ve pek çok erkek şimdi iyi bir vücut zirvesi için görünür ABS düşünün.

12 Güç Yemekler
The Abs diyet, oluşan 7 günlük yemek planı içeren 12 ‘güç gıdalar’, birlikte yemek tarifleri ile. Haftada bir yemek bir ‘burada istediğiniz bir şey yemek yemek – hile olarak belirlenmiştir. Kitap, işleme / carbs, yüksek şekerli gıdalar, rafine edilmiş yağlı et gibi gıdalar kaçınarak önerir.

Power 12 Gıda
1. Badem ve Diğer Somunlar derileri ile bozulmamış yemiş.
2. Fasulye ve Diğer Baklagiller
3. Ispanak ve diğer yeşil Sebzeler
4. Süt: Yağ ücretsiz veya az yağlı süt, yoğurt, peynir, süzme peynir
5. Sohbet yulaf ezmesi: unflavored şekersiz

6. Yumurta
7. Türkiye ve diğer yağsız et. Yağsız et, tavuk, balık
8. Fıstık ezmesi – Tüm-, şeker, doğal ücretsiz.
9. Zeytinyağı
10. Tüm-Tahıl Ekmek ve Tahıllar
11. Ekstra protein (Whey) Toz

12. Raspberries ve Diğer çilek

Eğer neden badem, ıspanak, raspberries ve Türkiye – hiçbir bilimsel – sadece bir aldatıcı kısaltma – absdietpower yapmak için yardımcı dışarı singled olduğunu merak vardır!

Kardiyo ve Ağırlıkları
Bir diyet programı için temel gücü ve aralık eğitiyor. Bu öncül olan yanan yağ olarak inşa kas artar metabolizma yardımcı olacaktır dayanmaktadır.

Ve ABS diyet devre eğitim egzersiz örnek bir bakın.

A Daire Tummy alın mı?
Bu yazarın karşısında azaltılması nokta ne olduğunu söylüyor:

“… Sen tek başına. That’sa efsane azaltmak yerinde değildir. Ama eğer insanlar kilo – özellikle de, aynı zamanda bazı ılımlı egzersiz yapıyoruz – Onlar ve vücut yağ alt edeceğiz olasılıkla kaybına göreceksiniz onların karnı bu yana’s nerede en şişman hayat … “

Çok doğru değil Ne yazık ki bu. Kadınlar, in particular, the thighs ve kalça çevresinde kendi yağ mevduat en taşır. Ayrıca karın yağ oldukça sık son yere bu yağ olabilir kaybolur. Ancak kitabın erkek olan yazarlar yorumlar açıklamak Mayıs hedefleniyor yapar.

Sonuç
The Abs Diet yeni bir şey için pretends. Ancak sadece gücü eğitim, iyi beslenme için temel bir rehber, ve egzersiz. Bu, mantıklı ve iyi beslenme tavsiyelerde bulunur, eğer takip doğru kilo kaybı ve gelişmiş genel Klima olmasına neden olur.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: