7 Gün Beslenme Planı

7 Gün Beslenme Planı
Bu rejim hiç komik kısa ve hatta kilo kaybı için uygun bir seçenek olarak düşünülmemelidir gerektiğidir. Çok kalori düşük dengesiz bir. Sakınmak.

Pazartesi
Olarak herhangi bir meyvelerin, muz dışında istediğiniz kadar meyve (ve meyve suları gibi) yiyin.

Salı
Tüm sebze o arzu (sebze çorbası) ve yiyin.

Çarşamba
Pazartesi ve Salı bir kombinasyonu (örneğin, meyve – muz, meyve suları, sebze, sebze çorba hariç).

Perşembe
5 muz yiyin ve tüm süt 5 gözlük içki. Bazı sürümlerinde 8 muz ve süt 4 bardak söylüyorlar.

Cuma
Et 4 biftek ye (3 ounces her – et / tavuk / balık) sınırsız yeşil sebzeler ile.

Cumartesi
Et 4 biftek ye (3 ounces her – et / tavuk / balık) sınırsız yeşil sebzeler ile.

Pazar
Et 4 biftek ye (3 ounces her – et / tavuk / balık) sınırsız yeşil sebzeler ile.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: