3 Saat Beslenme

3 Saat Beslenme

Jorge Cruise onun “8 dakika” serisinin ünlü. Bir ünlü spor eğitmenliği, yolculuk kısa egzersiz yordamları popülerliğine büyük harfle vardır. 3 Saat diyet yaptığı spor yordamları için mantıklı bir uzantısı, bir beslenme rejimi de ortalama tüketici uygun getiriyor. Not: Bazı Yazar yanlış George Cruise adı olmuştur.

Lezzet Her 3 Saat
3 Saat diyet tüm yemek frekans ilgili. 3 saat yeme olarak, kan şeker seviyeleri daha tutarlı olacaktır cesetleri metabolizması artan bir durumda kalacaktır.

Bu günde yaklaşık 5 yemekler – Kahvaltı, öğle yemeği için eşit olacak pek çok insan, ve akşam yemeği için – arasında iki çerez ile. 3 Saat diyet ve hızlı gıdalar işlenmiş adresleri – ve daha kitabın satış sahası hakkında ve kilo kaybetmek için hala bazı “önemsiz yemek mümkün olan” gıdalar.

Yiyecek grupları hep birlikte olmalıdır – yani Protein karbonhidrat ve yağ ile (ve meyve ve sebze mümkünse) yemiş olması gerekir. Yolculuk günlük su 8 gözlük içme önerir.

3 Saat Beslenme Planı
Kahvaltı
McDonalds Yumurta McMuffin,% 1 süt ve elma

Öğle yemeği
Nonfat sosu ile Yalın Mutfak Peynir cannelloni, yan salata

Akşam yemeği
1 küçük fırında patates, 3oz ızgara tavuk, 1tsp tereyağı, 1 fincan yeşil fasulye

Ele almak
12 M & M’s

Örnek Snacks – Pria çift Choc bar ve Nabisco 100 kalori Oreo çerez çerez

Freebies – 1 diyet kola, 1 kahve, 1 sigara süt Creamer

Başka bir örnek
Kahvaltı için, jambon ve peynirli omlet, ekmek ve meyve çok.
Üç saat sonra, bir Pria bar. Üç saat sonra, sığır eti enchilada, pirinç ve düzenli bir salata sosu ile bir öğle yemeği. Üç saat sonra, meyve veya birkaç çerezler gibi bir çerez. Üç saat sonra, akşam yemeği; somon, pirinç, Veggies ve üç saat sonra, çikolata köpük tatlı gibi.

Diyet, Egzersiz ve Yemek Genellikle
Doğru beslenme prensipleri, uygun egzersiz, ve sık sık yemek kilo kaybetmek için etkili bir strateji vardır. Ancak, 3-Saat diyet çok zaman popüler olmaya çalışır. Kitabın ilgili bölümünde boyutları seçmek için bir yöntem açıklanır – daha sonra katı kalori sayımı – ama daha sonra belirli kalori için bölümünü boyutlarını sınırlamak için devam ediyor!

Kitabın tarafından satırı da düşük carb diyeti de işe yaramazsa iddia eleştiriyor. Bu düşük carb diyet bazı insanlar (özellikle de duyarlı) karbonhidrat için iş yapmak olarak ucuz var.

3 Saat Diyet kişiler beslenme ve kilo yönetimi anlayışı yolculuk başlıyor çok faydalı olacak – fakat sadece bir başlangıç.

Birçok hissediyorum bu kadar çok işlenmiş gıda dahil bir satış çıktı – Sağlıklı beslenme sıklıkta sadece en un-işlenmiş gıdaları içerir. Kilo kaybı ve beslenme iki ayrı fakat ilgili konular. Gıda her zaman son çare gıda – Bir günlük elyaf olmalıdır Hızlı.

Ancak birçok insan bu gibi bir diyet için çok daha fazla bir aniden yiyecek veya dramatik değişiklikler çağrısı sınırlar daha cana yakın olduğunu.

Daha İyi Bir Beden 3 Saat?
Yazar, bazı çirkin iddiaları yapar – bu “2 kilo yakmak olarak haftada, göbek ile yağ yağ ilk”. Olarak vücut yağ azaltmak yerinde mümkün değildir Böyle bir açıklama tamamen yanlıştır – bu, vücudun her yerinden kapalı yakar, ve her bir kişi için farklıdır. Ayrıca, en fazla kilo kaybı beslenme, vücut olacak sonunda plato – ve diyet 3-Saat diyet gibi kolayca bu modeli görmezden görünüyor.

Üç Saat Beslenme, ancak popüler olacak sonunda çok yeni bilim ve beslenme çok az sunar.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: