1400 Kalori Diyet Planı

1400 Kalori Diyet Planı
Günde 1400 kalori kadın kilo çalıştığınız için uygundur. Eğer egzersiz üstlenilen ise, kalori artış gerekir.

1400 Kalori Yemek Planı
Diyet Planı 1 Beslenme Planı 2
Breakfast Breakfast
Kavun – 1 fincan
Yumurta Scrambled – (1 / 2 fincan yumurta yerine veya 1 yumurta ve 1 yumurta akı 1 çay kaşığı tereyağı).
İngilizce çörek (tam buğday) kuru

Yağ-Yeni Milk – 1 fincan
Çilek – 1 / 2 fincan
İngilizce çörek tereyağı ve reçel (ile) – kepekli veya oatbran + 1 çay kaşığı tereyağı
Snack Snack
Ineklemek Granola (2 tbsp. Granola + 1 / 4 fincan yağ ücretsiz süt) Graham kraker (1)
Chocolate Milk – 1 fincan yağ ücretsiz süt + 2 tbsp çikolata şurubu.
Öğle yemeği Öğle yemeği
Yağ-Yeni Milk – 1 fincan
Fıstık ezmesi ve Jelly Sandviç (2 tbsp fıstık ezmesi 2 tbsp jöle veya saat 2 dilim tam buğday ekmeği)
Kereviz stickler (1 / 2 fincan) ve Bebek Havuç (1 / 2 fincan) Küçük Roll – boyut olarak 2 1 / 2 inç.
Veggie Salata Memnun – (1 bardak karışık yeşillik 1 / 3 bardak havuç 1 / 3 bardak domates 1 / 3 fincan 1 / 2 fincan konserve nohut 2 tablespoons kıyılmış yumurta 2 tablespoons sınırlı cucumbers) soyunma kalori

Akşam Yemeği Akşam Yemeği
Karma Yeşiller (2 bardak + 1 tbsp sınırlı soyunma kalori)
Spagetti (1 fincan tam buğday spagetti 1 / 4 fincan etsiz makarna sosu 2 tablespoons Parma’ya ait 2 çay kaşığı kıyılmış fesleğen) Makarna Brokoli ve Tavuk ile (aşağıya bakınız)
Treat Treat
Zencefil oturtunuz (3) Dondurulmuş Meyve Bar – en fazla 80 kalori.

Size bol su içmek sağlanması – Günde 8-10 gözlük için amaçlanmıştır.

Tarifler
Makarna Brokoli ve Tavuk ile
Malzeme:
4 ounces tam buğday spagetti veya 2 kapları, kalitesiz tavuk göğsü 4 tablespoons Parma’ya ait rendelenmiş peynir 4 çay kaşığı zeytinyağı çimdik kırmızı biber flakes pişmiş ve dilimlenmiş (isteğe bağlı) 1 fincan kıyılmış 2 bardak brokoli florets ziti
Talimatlar:
Paketin üzerindeki kullanma talimatına göre makarna hazırlayın. Drenaj, sıvı 1 fincan ayıracak. Pot dön sıvı. Bir kase içinde makarna Yeri ve sıcak tutmak için kapağı. Çıban için sıvı getirin. , The brokoli, kapak ekleyin ve 4 ila 5 dakika kadar yemek pişirmek, ama hantal değil yumuşak. Ve biber flakes ve makarna, tavuk, peynir, yağ ekleyin (varsa) kullanarak. Iyi turayı.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: