Yüksek Kan Basıncı ve Yeme Kontrolü

Bunu yaşam tarzı uzak yüksek tansiyon tutabilir biliyorum. Ama eğer zaten var?

Çok geç değil, Dekan Ornish, MD – bile zaten hipertansiyon veya kalp hastalığı var diyor. Tek soru nasıl hissetmek istiyorum daha fazla.

Yeni kitapta, Spectrum, Ornish noktaları var yaşam tarzı değişiklikleri çok çeşitli’s. Bir yerde bir spektrum değişiklik türüne bu sizin için doğru.

WebMD Ornish ile şekilde yaşam tarzı değişikliği önlemek veya yüksek tansiyon ters hakkında konuştu.

Gerçekten o benim kan basıncını düşürür yaşam tarzı değişiklikleri çeşidini yapabilir miyim?
Yaşam tarzınız değiştirilmesi çok kişisel bir karardır. Ne yapmak hasta söylemek asla. Peki, beni endişelere neden şansını WebMD ile konuşmak için teşekkür ederiz, çok sayıda kişinin bile bir tercih var kalmamasıdır.

Onlar doktor veya diyetisyen veya hemşire ve git çok ılımlı diyet yapmak almak – daha az kırmızı et, daha fazla balık ve tavuk, üç veya dört yumurta bir hafta, vb. Bu çok fazla yapmak değildir. Sonra da söyledim olduğunu, “Şimdi diyet başarısız olması, ve biz de hayatın geri kalanı için bu ilaçların üzerine koymak gerekir.”

Çünkü sağlıklı bir seçim spekturum I insanları görmek için ne gibi söyledi, “Tamam, bazı insanlar küçük değişiklikler için yeterli değil. Ama senin için, eğer makul değiştirmek işe yaramazsa, bu sadece daha büyük yapmak gerekiyor demektir başka biri daha değişir. ”

Bizim genlerin bir rol oynarlar. Ama bir eğilim ve bir ölüm cezası daha fazla değil. Eğer genetik olarak şanssız olduğunu, sadece büyük değişiklikler yapmak gerekir. Çoğu insan için, bu değişiklikler yeterli, onlar azaltmak veya bu ilaçların kurtulmak ve doktor bakımı altında büyük. Bu ne iş yapar radikal’s. Bu sorunun köküne alır.

Tuz. Eğer yüksek tansiyon var, herkes tuz suçluyor. Herkes kendi ihtiyacı tuz alımını kısıtlamak için mi?
Vücudunuzun sodyum çok dar konsantrasyon sağlar. Bunun ya cansızlaştırmak ya da çıkarmak yapmak için.

Kişiler dışarı işemek çok fazla tuz yemek çok insan. Ama yüksek tansiyonum var, bu böbrek hasarı başlar ve daha da zor için fazla sodyum kurtulun. Bu kan basıncı daha yüksek gitmek neden olur. Bu bir kısır döngü’s.

Yüksek tansiyonum var İnsanlar çok daha az tuzlu yemek için tavsiye edilir. Ne kadar buna bağlı sınırlandırmak gerekir ne de tansiyon ve yüksek ne kadar hasar ve böbrekler için yapılır.

Olarak daha az tuzlu yemeye sesler gibi sabit değildir. Evet, önce her şeyi size yemek tuz ihtiyacı var. Sonra, her zevke iyi bir veya iki hafta sonra. Ve eğer durum yemeğe, aniden gıda çok tuzlu tadı çıkmak için. Eğer sadece bir hafta veya iki sopa sizin zevkinize tercihleri değişecektir.

Hangi gıdalar en kötü sodyum suçlular var?
Tabii Tablo tuz, ancak sodyum işlenmiş gıdalar bir çok bulunur. En işlenmiş gıdalar sodyumlu, bile onları tuzlu gıdalar olarak vermeyebilir yüksek.

Değişiklikler ve DASH diyeti ne olacak?
DASH iyi bir diyet, ama yeterli kişilere kalp hastalığı ters çalışıyorsunuz git değildir.

Yeni kitapta, Spectrum, biz nasıl gerçekten seçenek bir spektrum var konuşalım. The more you değiştirmeniz gerekiyorsa, o kadar çok değiştiriyoruz. Bu önleme eski “ons, tedavi ve sterlin’s.”

Mesele bu yemek bir şekilde kişiselleştirmek ve yaşam bu hakkı bize ihtiyaçlarına bağlı olarak gerekli olduğu için, genler, ve tercihleri. Eğer sadece birkaç kilo kaybetmek veya tansiyon veya kolesterol ve kan şeker aşağı almak istiyorsanız, bir kaç değişiklik yaparak başlayabilirsiniz.

DASH başlamak için iyi bir yerdir. Bu aşağı kan basıncı getirmek için yeterli değil artık bir seçenek var: Bu ilaçlar için hayatın geri kalanı için olabilir, ya da hatta daha büyük yaşam değişiklik yapabilirsiniz.

Herkes büyük değişiklikler yapmak gerekir. Ve sadece diyet değildir. Ayrıca egzersiz bir spektrum ve stres yönetimi bir yelpazenin olduğunu.

Ne hipertansiyon yönetimindeki diyet bir çok bitki tabanlı yeme bir avantajı nedir?
Tamamen açık neden hayvansal protein, özellikle kırmızı et, değil kan basıncını artırır. Ama bu biliyoruz.

Dr Frank torbalar, one of the DASH diyet ve originators bir, burada insan muffins verdi ve tansiyon ölçülen bir çalışma yaptım. Bu muffins hep aynı tadı, ama muffins bir sette hayvansal protein koy. Tabi ki, kan basıncı yüksek olan hayvansal protein yediğim grubundaki rağmen bu yemek olduğunu bilmiyordum gittim.

Mu egzersiz önlenmesi veya kontrol hipertansiyonun bir etkisi var mı?
Tabii ki. Ne tür egzersiz? Size türü sahiptir. Ne sürdürülebilir bir zevk ve neşe ve özgürlük olduğunu. Eğer egzersiz zevk, bunu yapmaya devam etmektedir.

Ve insanlar genellikle kendileri için yeterli değildir ve çocuklar için şeyler yaparız. Hiçbir bu kişilerin ben olan, özellikle egzersiz için seviyor, ama ben karımı seviyorum Ben düzenli olarak yaparım, benim çocuk seviyorum, ben tam olarak bunları zevk için çevresinde olmak istiyorum.

En zor şey başlamış olmaktadır. Birçok insan, “Ben bir maraton koşmak lazım ettiğiniz veya Erkek düşünüyorum en az beş mil üç kez bir hafta – yoksa ben de sadece yatakta üzerine olabilir.” Bu durum böyle değil.

Bu sadece daha yoğun egzersiz yapıyorum hemen hemen aynı faydası vardır 20 veya 30 dakikada bir günlük yürüyüş vardır. Tüm bu kadar veya tüm hızlı ve tek seferde yürümek zorunda değilsiniz. Cıva 5 7 milimetre tarafından kan basıncı daha düşük tek bir egzersiz olarak oturum ve günün geri kalanında sürece devam Mayıs

Fakat bu iki çalışır. Ne zaman egzersiz, sonra dur bir veya tansiyon tekrar devam başlar iki hafta. Biz, kan basıncı özellikle, ne eğitim ne kadar hızlı bir şekilde daha iyi ve alabilirsiniz nasıl hızlı bir şekilde onu daha kötü olabilir.

Nasıl stres tansiyon etkiler?
Lifestyle sadece egzersiz ve beslenme fazla. Duygusal stres de kan basıncını etkiler. Duygusal stres sizin damar baskı ve tansiyon artış sağlar – sadece bir hortum üzerindeki meme sıkılaştırılması su basıncı kadar gitmek yapar.

Kronik öfke ve düşmanlık – özellikle depresyon ve umutsuzluk – Ayrıca kan basıncı üzerinde güçlü bir etkisi vardır. İşte stres zamanlarında tansiyon bir artış şey yanlıştır. Ama bizi korumak için gelişti bu mekanizmalar kronik, modern zamanların en vurgulayan tarafından, onlar veya bize zarar verebilecek bile bizi öldürmeye teşvik vardır.

Ne alkol tüketimi ve hipertansiyon arasındaki bağlantı nedir?
Bazı insanlar için, içme ve stres yönetimi kısmen de olsa kan basıncı azaltmak için yardımcı olur. Diğerleri için, alkol kendini up tansiyon. Ama bu olan tansiyon için bile aşağı, stresi azaltmak için en iyi yoldur gidiyor?

Bu alkol etrafında merkezli değil stres yönetmek için yollar çok vardır. Sosyal destek ve sevgi ve samimiyet, sadece kan basıncı azaltmak değil de kalp hastalığı kan basıncı üzerindeki etkileri bağımsız geliştirme riskini azaltır.

, Yanında diyet ve egzersiz, kan basıncı ne etkiler?
Robert Nerem bu tavşanlar bu dokundum ve ve petted ve oynanır konuştum bulunan bu görmezden gelindi vardı tavşan daha kendi arterlerdeki,% 50 daha az tıkanıklık vardı olsa bile onların kan basıncı ve kolesterol seviyesini yaklaşık olarak aynı edildi. Bu nedenle psikososyal faktörler hakkında zaman yüksek tansiyon bahsediyorsun konuşmak önemlidir.

Siz toplumun bir anlamda, sevgi ve samimiyet bir anlamda gerekir. Zaman yapmak için sevgili olmak gerekir; size yürüyüşleri için arkadaşlarıyla birlikte gitmek gerekir. Benim güzel karısı Anne, diyor, “İster var köpek Walk bir veya değil.”

Bu basit değişiklikler gibi önemli ve elde gıda biz yiyenlerin egzersiz olarak. Bu stresi azaltmak açısından çok yüksek kan basıncı için doğrudan fayda var. Ama onlar da dolaylı getirileri vardır.

Daha fazla duman ya da fazla ya da çok fazla içki olasılıkla ya da iş çok zor ya da biz yalnızlık ve depresyon ve tecrit altında yatan sorunları yoktur kendimizi kötüye kullanma. Bizim kültür Bu şey, gerçekten salgın ve sık doktor gördüğüm yüksek tansiyon altında.

Nasıl kilo kaybı tansiyon etkiler?
Çünkü kalbin kadar zor çalışma yoksa çok kişi kilo kaybetmek için aşağı ve kan basıncı elde etmek için, yeterlidir. Bir kan basıncı düşürmek için en kolay yollarından biri 5 veya 10 kilo kaybetmek için.

Birçok kişi için, bu ilaçları Hayatının geri kalanı için ve tamamen bu ilaç dışı almak arasında ne fark vardır.

Eğer sorunun altında yatan neden adresi Benim yaklaşımı her zaman olmuştur, ilaçlara duyulan ihtiyaç ve ameliyat için gerekli genellikle azalır veya ortadan kaldırılması. Birçok kişi için, bu büyük bir motivasyon olduğunu.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: