Yarım Gün Vejateryan

Kendimi bir “yarı-zamanlı” vejetaryen çünkü Ben et yemek yapmak, sık sık vejetaryen yemek yemek için ara. Hatta restoran vejetaryen entrées sipariş verebilirsiniz, etsiz yemekler yapmak için yeni fikirler almak istiyorum. Hala balık, tavuk, yağsız sığır eti ve domuz eti yemek, ama lacto bana yemek en az yarısının tahmin ediyorum-vejetaryen yumurta (bunlar yumurta ve yer anlam / veya süt ürünleri).

Yüzden, bütün yemek etsiz (size söyleyebilirim bir kez University of California at Berkeley mezunu okul?). Işin tuhafı, tamamen sık sık iyi bir yalın cheeseburger olan tek şey craved önce bu büyük vejetaryen burger vardı (bu idi.)

Yirmi yılda ve iki çocuk daha sonra, ben haline bir mutluluk, part-time vejetaryen. Bir parçası olmak zamanlı vejetaryen yararları bir eksen ile gelir. Genellikle etsiz yemekler hazırlamak için daha az maliyet, o (bazı) iddia ediyorum, ne zaman ve daha fazla bitki bazlı yemek yiyenlerin ortamı sağlar sonra sağlık avantajı’s.

Sizin diyet, etsiz bir veya iki gün, her hafta ve doymuş yağ içeriği azaltılması, yanında başka faydası vardır, Julie Upton, MS, RD, Çevre Beslenme Bülten ile söylüyor. Upton vejetaryen beslenme toplam yağ olarak, düşük doymuş yağ ve kolesterol söyledi. Ayrıca A ve C vitamini, potasyum, lif, ve beta gibi phytonutrients gibi yararlı besinler bitkisel besinlerde bulunan, daha-karoten ve lycopene içerir eğilimindedir.

İşte, ister yarı zamanlı ya da her zaman bunu yapmak etsiz yemek yemek için daha iyi bir zaman hiç’s. Bugünkü süpermarketler bu eylem için dondurucuda saklayabilirsiniz etsiz kolaylık Öğeler-weeknights ambalaj dahil olmak üzere pek çok sağlıklı ve yaratıcı seçenekler var. Burada göz önünde hızlı seçenekler bir avuç şunlardır:

1. Burger Alternatifler. Soya ve veggie burger genellikle daha az et burger fazla doymuş yağ içeren bazı özelliği, yüksek kaliteli soya proteini, ve en az lif ve gramlık bir çift, at da var. İşte birkaç örnek vardır:

Boca Burger – Vegan (110 kalori, 2 gr, 13 gr protein, 5 gr lif) yağ
Gardenburger Alev Izgara Soya Burger (120 kalori, 4 gr, 14 gr protein, 4 gr lif) yağ
Gardenburger kokulu Portabella Burger (100 kalori, 2,5 g, 9 gr protein, 4 gr lif) yağ
Morningstar Çiftlikler Grillers Orijinal (140 kalori, 6 gr yağ, 15 gr protein, 2 gr lif)
Amy’s All American Burger (120 kalori, 3 gr, 10 gr protein, 3 gr lif) yağ
Whole Foods 365 Organik Klasik veggie Burger (100 kalori, 2,7 g, 14 gr protein, 4 gr lif) yağ
2. (Non-et) Pizza Dondurulmuş. Okurken, etiket Check kesin, ancak bazı markalar kesinlikle lacto Vejetaryenler için uygun olduğunu öğrenmek için. Bu eğlenceli tatlar Check out:

Amy’s Pizza Pesto (1 / 3 Pizza, 128 gr, 310 kalori, 12 gr karbonhidrat, 12 gr protein, 2 gr lif) yağ içeren
Freschetta Tuğla Fırın Fırınlanmış Portabella, Mantar ve Ispanak (142 gr servis 280 kalori, 10 gr karbonhidrat, 12 gr protein, 2 gr lif) yağ içeren
Whole Foods 365 Fırınlanmış Sebze ve Keçi Peyniri (142 gr servis 270 kalori, 7 gr karbonhidrat, 12 gr protein, 3 gr lif) yağ içeren
3. Dondurulmuş peynir-tortellini ve mantı doldurdum. In ve süpermarket ve dondurulmuş makarna bölümlerde taze, sen kanıtlanmıştır etsiz tortellini ve raviolis en az üç markaları bulabilirsiniz. Sadece dondurucuda ve popüler bir duygudurum basarsa, uzaklaştığınızda ihale tortellini yaklaşık 20 dakika ediyoruz (bu, su kaynamak için gereken süre de dahil)! (Marinara, zeytinyağı, Pesto veya vejetaryen beyaz sos bir çiseleme) ve bir etsiz sebze sosu ekleyin, gitmek iyi demektir.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: