Şeker Hastalığı Diyet Sinir ve 6 ipucu

Eğer şeker hastalığı varsa, zaten drill biliyorum. Size, siz yemek ve ne yiyecek ne kadar kan şekeri skyrocketing gönderebilirsiniz yemek – veya yük olun. Iyi ya da kötü, “beslenme ve şeker hastalığı” için birlikte tuz ve biber gibi git.

Eğer daha iyi – ve kimin yok ki yemek için küçük bir motivasyon gerekir? – Şeker hastalığı bu: düşünün, bu sinir ağrı ve hasar yüksek risk altında olduğunuzu diyabetik nöropati denir. Biraz karıncalanma ve hissizlik Ayağa olarak yürüyüş ile önemli sorunları, iş çevirmek için, ne başlayabilirsiniz ve aktif bir yaşam tarzı lider. Diyabetik nöropati de hazım ile harap çıkarmak için, cinsel yanıt ve sabit Normal vücut duygulanımlar hissediyorum yapmak – kan şeker veya kalp krizi plummeting bir işaret gibi.

Neyse ki, bu sinir ağrı tedavisinde yardımcı olan bir dengeli beslenme gerçekten hiçbir standart diyet Amerikan Diyabet Birliği tarafından tavsiye farklı, çamça L. Trence, MD, bir endocrinologist ve Şeker Hastalığı Bakım Merkezi Washington Üniversitesi Tıp Merkezi’nin de direktörü açıkladı Seattle. “Vurgu gerçekten kan şekeri kontrolü üzerinde,” diyor. “Kesinlikle, bir diyet değişikliği, tabii ki, bu tavsiye edilmektedir kolaylaştırmak olabilir.”

İyi glikoz kontrolü için sinir sağlığını korumak için – ve hatta diyabetik nöropati önlemek Mayıs, Ulusal Şeker Hastalığı Bilgi Clearinghouse (NDIC) diyor. Sadece ara sıra doktorunuzu görün, ancak birkaç kez, her gün yemek. Üzerinde Ne ilaçlar olabilir, sizin şeker hastalığı diyet sağlık ve refah, her sizi ısırık üzerinde etkisi bir – ve devasa – sabit vardır.

İpucu 1. Lezzet bir Dengeli Beslenme
Niçin? Iyi-eski gıda hakkında geri okulda öğrendim piramit hatırlıyor musun? Dengeli bir diyet gıdalar çeşitli: karbonhidrat (nişastalı) içerir, meyve, sebze, süt ve süt, et, tavuk, balık, sağlıklı ve yağ. Beslenme dengeli bir diyet Hedeflemek düzeyleri içinde Kilonuzu kontrol için glikoz tutmak ve nöropati gibi bir karışıklık riskini azaltmak, kalp hastalığı, felç ve yardımcı olur.

Amaç. You’re in yeni yiyecekler deneyin herhangi bir gıda ruts of dışarı adım ve tüm diyabet diyet önde gelen gıda grubu yer alıyor.

Nasıl? Için diyet ve şekli nasıl aktif üzerinde herhangi bir erkek veya bir kadın olduğunuz ve bağlı olacaktır ister kilo çalışıyoruz. Amerikan Diyabet Derneği bu genel kurallar sunar, ancak ince için doktorunuza danışın-özel planı ayarlamak:

Temel besin grupları arasında besin ve çeşitli yoğun yiyecek ve içecek seçin.

Yiyecek ve içecek fiziksel aktivite ile Balans kalori vücut ağırlığı yönetmek için.

Lif seçin zengin meyve, sebze ve bütün tahıl genellikle.

Meyve ve sebze 2 1 / 2 bardak yemek 2 bardak biri 2000 kalori yeme () için günlük

Size bütün tahıl yemek en az yarısı taneler olun.

Azaltmak ve yağsız et ve kümes hayvanları seçerek yağ ve Trans yağ asitleri doymuş yağ veya yağlı süt ürünleri düşük.

Yerini ve polyunsaturated yağ balık, ceviz (ve bitkisel yağlar) için doymuş yağ monounsaturated ve yağ yağlar trans.

Seçin ve yiyecek ve küçük eklenen şeker veya ısı sweeteners ile içecek hazırlamak.

Sodyum günde en az 2300 mg yiyin.

Kadın ve erkekler için 2 içecekler için en fazla 1 İçmeyi Sınır alkol.

En az 30 dakika yetişkinler ve çocuklar için 60 dakika boyunca bir gün düzenli fiziksel aktivite.

İpucu 2. Gün boyunca Spread Your Yemekler
Niçin? Yemek atlanması ve kan şeker plunging gönderebilirsiniz overeating – ve sonra çatı ile. Diyabetik sinir hasarı ve ağrı beri iştah azaltılması ve zor gıda özet yapmak, birkaç küçük yemek daha iyi sizin için çalışabilir. Ayrıca, bazı şeker hastalığı ilaçları zaman konserde düzenli olarak planlanan yemek ile ayırdığınız ettiğiniz en iyi çalışır.

Amaç. Yemek ve aperatifler için bu gerçek yaşam uyan bir dava Programı – not one of you olsaydı bulun. Çalışmanızı etrafında diyabet diyet planlaması hakkında, zaman itici, besleme çocuklar, gerçekçi olun ve diğer taahhütleri.

Nasıl? Amaç 3 küçük yemek ve 3 sağlıklı aperatifler her gün için kan şeker seviyesini dengelemek için:

Kahvaltı
Bir orta sabah Snack
Öğle yemeği
Bir orta öğleden sonra aperatif
Akşam yemeği
Bir akşam Snack
İpucu 3. Kompleks “Carbs için” Git
Niçin? Karbonhidratlar daha yavaş ve don’t “” Kan şekeri şekerler şekilde yapmak spicy özet. Ayrıca daha hızlı, çok daha az fazla olabilir kadar doldurmak ve daha fazla vitamin, mineral ve lif verir.

Amaç. Sağlıklı karbonhidratlar olmalı ne yemek çoğu. Tam tahıl, meyve, sebze ve az yağlı süt ekleyin. Tam tahıl ekmek ve tahıllar, kahverengi pirinç, fasulye, mercimek, patates ve mısır tortillas iyi seçeneklerdir.
Nasıl?

Mağazalar marketler ve çevre dosya, taze yiyecekler bulabilirsiniz. Nerede konserve orta rafları arasında, kutulu, ve dondurulmuş mal rafa vardır günaha kaçının.
Erişim en-herhangi bir gıda işleme sürümü için. Hazırlanan, soba gibi önceden karışık gıdalar-üst yemekleri kesmek çalışın: onlar değil “ne zaman şeker hastalığı ve sinir ağrısı gelir yardımcıları.
Beyaz pirinç veya yemek rulolar yerine pişmiş yams, fırın-kavrulmuş havuç veya pişmiş mercimek gibi iyi eğlenceler nişastalı sebze yeni bir tür çalışıyorum.
İpucu 4. “Supersizing” Unut
Niçin? Birçok insan “boyutları hizmet nasıl küçük resmi gerçekleştirmek şok vardır. Bir carbs ve hizmet? Tam buğday ekmeği veya 1 sadece 1 dilim / pişmiş yulaf ezmesi 2 fincan. Bir kuru tahıl ve hizmet? Sadece 3 / 4 bir bardaktan – Bu kahve ortalama fincan daha küçük’s. Et, balık veya tavuk? Bir kaset ve boyutu bir hizmet – bu ilgili sadece 3 ounces – sonra pişmiş’s. Go for 16-ons porterhouse ve sadece yaklaşık 6 yemekleri-protein değeri yedim.

Amaç. Size zevk aldığınız besinleri gerçek bölümü boyutlarını öğrenmek için gıda etiket okuma alışkanlığı gir. Ve matematik var. Eğer özel bir gün, çıkarın tedavi üzerine çift bir sonraki gün diyet planlama.

Nasıl?

Split entrées veya yemek boyutlu salata zaman, dışarıda yemek yemek ya da küçük bir salata ve meze yerine bir giriş.
Taraftan iyi bir diyabet diyet defteri tutun meyve ve sebze gibi taze besinleri bölümünü boyutları bulabilirsiniz.
, Bardak ve kaşık ölçme ve sayaç bunları dışarıda tutmak yeni bir satın alın, böylece daha fazla porsiyon ölçmek için motive ediyoruz.

İpucu 5. Vagona atla
Niçin? Alkol sinirler için toksik ise, ADA söyledi. Sizin karaciğer ve iki ana işleri: vücudun alkol gibi açık toksinler vardır vücudunuzun kullanabilirsiniz kan glikoz olarak karbonhidrat dönüştürmek için. Kadar “”, böylece kan şekeri değişim sonucu alabilirsiniz kan gelen alkol Piyango Ama içme sidetracks için karaciğer; bu kan şeker seviyesi çıkışı için çalışıyoruz başlamayacaktır. Ve eğer, ve diğer belirtiler ağrı konusunda teşvik Mayıs diyabetik nöropati, içme, karıncalanma varsa, ADA söyledi.

Amaç. Güvenli olması için, ADA diyabetik nöropati gelişmiş insanlara danışmanlık beri bu sinir hasarı ışık içme hatta tarafından (en az 2 içecek bir hafta) getirmiş olabilir mümkündür at all, içki değildir. Eğer içki var, bu erkekler için en fazla 1 içki kadın ve 2 içecek bir gün için bir günlük öneriyoruz.

Nasıl?

Limon, kireç veya lezzet için turuncu yeni bir dilim ile maden suları çeşitli deneyin.
Bir “Meryem Ana”: baharat domates suyu sıcak biber sosu, limon suyu bir sıçrama ile, otlar kuru ve taze bir kereviz sapı olun – ama içki tutun.
Arada sırada, kutlama yapmak aç karnına içki asla. Veya yemekten sonra, “itibariyle en düflük şeker önlemek için içki al.”
İpucu 6. Daha az yemek Yağ
Niçin? Yaklaşık 9 tip 2 şeker hastalığı olan 10 yetişkin dışı fazla ise, ADA söyledi. Kan glikoz düşürebilirsiniz, kilo kaybetmek için, ayak zaten sinir ağrısı gelen yara üzerindeki yükü hafifletmek ve daha az kalp hastalığı ve felç riskini daha fazla enerji verir.

Amaç? Deneyin 3 ayrılmamak için – yağ günde 5 porsiyon (ya da doktorunuz tarafından) önerilir. Unutmayın 1 yağ zeytinyağı veya margarin sadece 1 çay kaşığı olan hizmet.

Nasıl?

Bu gün, “düşük yağlı” heryerde. Ama dikkatli bir gıda etiketleri okuyun. “Lite” her zaman “düşük yağ demek.” Nasıl yağ bulunan birçok gram her zevk aldığınız besinleri sürekli olarak servis.
Ne hissediyorsun, Yoldayken hızlı gıdalar kapma önlemek sıkıştırılmak. Tek bir fast-food yemek, bir hafta yağ porsiyon ve değerinde mal olabilir.
Düşük yağlı çorba kadar doldurun, soyunma yağ, düşük ve ham Veggies ile salata bu aromalar ve doku çeşitli sizin zevkinize tomurcuklu memnun.
Ve rahatla ve yemek keyfini hatırlıyorum. Bu şekilde, daha az stres den fazla yemek, ve daha fazla gıdalar ve lezzet tadında olasılığı olabilir. Sinirlerinizi mi memnun olacaktır.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: