Sağlıklı olmak için 6 basit adım

Antioksidanlar ve Senin bağışıklık sistemi: Süper Gıdalar Optimal Sağlık

Senin bağışıklık sistemi güçlü ve önlemek nezle ve grip için sürpriz olabilir tutmak için en iyi yollarından biri: Dükkan sizin süpermarket’s üretmek koridorda.

Uzmanlar diyet meyve ve sebze size nezle ve grip gibi enfeksiyonları önlemek yardımcı olabilir zengin söylüyorlar. Çünkü bu süper gıdalar bağışıklık-antioksidanlar artırılması içeren vermemizdir.

Ne antioksidanlar nelerdir? Bu vitaminler, mineraller ve diğer besin olduğu korumak ve zarar serbest radikallerin yol açtığı hücre kimden onarım bulunmaktadır. Pek çok uzman, bu zarar damar sertliği (ateroskleroz), kanser sertliği gibi kronik hastalıkların bir dizi, bir rol oynar ve artrit inanıyoruz. Serbest radikaller aynı zamanda bağışıklık sistemi engelleyebilir. Yani antioksidanlar ile zarar kapalı mücadele için bağışıklık sistemini güçlü tutmak, daha iyi soğuk algınlığı, grip atlatmak mümkün yaparken ve diğer enfeksiyonları yardımcı olur.

Dokunulmazlık için Antioksidanlar: Nereye find them
Sağlık geliştirmek daha fazla meyve ve beslenme için her türlü sebze ekleme. Ancak bazı gıdalar yüksek diğerlerinden daha antioksidanlar bulunur. Üç büyük antioksidan vitamin olan Beta-karoten C vitamini, ve ‘ll renkli meyve ve sebzeler bunları E. bulmak vitamini – özellikle de mor, turuncu kırmızı, mavi ve sarı tonlar ile. Bu gıdalar çiğ veya hafifçe atmak yemek antioksidanlar en büyük avantajları için; overcook ya da kaynamak.

Beta-karoten ve diğer carotenoids: Kayısı, kuşkonmaz, pancar, brokoli, kavun, havuç, mısır, yeşil biber, lahana, mango, şalgam ve collard yeşillikleri, nectarines, şeftali, pembe greyfurt, balkabağı, kabak, ıspanak, tatlı patates, tangerines , domates ve karpuz.

C vitamini: çilek, brokoli, Brüksel lahanasi, kavun, karnabahar, greyfurt, tatlı ve sulu, lahana, kivi, mango, nectarines, portakal, kavunağacı meyvesi, kırmızı, yeşil veya sarı biber, kar bezelye, tatlı patates, çilek ve domates.

E vitamini: Brokoli, havuç, pazı, hardal ve şalgam yeşillikleri, mango, fındık, kavunağacı meyvesi, kabak, kırmızı biber, ıspanak ve ayçiçeği tohumu.

Bu antioksidan açısından zengin diğer süper besinlerin:

Kuru erik
Elma
Kuru üzüm
Tüm çilek
Erikler
Kırmızı üzüm
Yonca lahanasi
Sogan
Patlıcan
Fasulye
Vitaminler food tek antioksidan değildir. Diğer antioksidanlar da bağışıklık artırmaya yardımcı olabilir içerir

Çinko: oysters Found in, kırmızı et, tavuk, fasulye, fındık, balık, tam tahıl, hububat ve süt ürünleri güçlendirilmis
Selenyum: Brezilya ceviz, ton balığı, sığır eti, tavuk ve güçlendirilmiş ekmek, ve diğer tahıl ürünleri Bulunamadı

Antioksidan Süper Yemekler: ne kadar ihtiyacınız var mı?
Optimum sağlık ve bağışıklık işleyen için, (BKİ) antioksidan vitamin ve minerallerin önerilen diyet parası yemek gerekir. Bu vitamini veya besin ve sağlıklı kalmak için tutarı ihtiyacın ve bir eksikliği kaçının.

İşte bazı antioksidanlar için RDAs şunlardır:

Çinko: Erkekler için 11 miligram, kadınlar için 8 miligram. Bir vejetaryen sıkı, sizin kadar% 50 daha fazla diyet çinko ihtiyacı olabilir. Çünkü vücudun bir diyet tesislerinde zengin gıdalar tabanlı olması az çinko emer vermemizdir.

Selenyum: erkekler veya kadınlar için 55 mikrogram.

Beta-karoten: There is no BKİ için Beta-karoten olduğunu. Ama Institute of Medicine eğer beta 6 miligram 3 miligram almak bu günlük, vücudunuzun kronik hastalıkları riskini azaltabilirsiniz seviyeleri olacaktır karoten söyledi.

C vitamini: Erkekler için 90 miligram, kadınlar için 75 miligram. Sigara fazladan C vitamini almalısınız: kadın ve erkekler için 110 miligram için 125 miligram.

E vitamini: kadın ve erkek için 15 miligram.

Nasıl Yemekler Dokunulmazlık Artıracak
Değil bir vitamini veya ek alması antioksidanlar alabilir miyim? Evet, ancak bağışıklık sistemini güçlendirmek olabilir diğer besin üzerinde eksik olabilir. Yemekler çok farklı besinler birlikte çalışan sağlık desteklemek içerir. Meyve ve sebze ve içerdikleri karmaşık antioksidanlar ve sırlarını içine Örneğin yararlarının keşfettim, araştırmacılar delving:

Quercetin: Bir bitki tabanlı kimyasal (phytochemical) elma bulunan, soğan, çay, kırmızı şarap ve diğer gıdalar. Ve enflamasyon savaşıyor alerji azaltmaya yardımcı olabilir.
Luteolin bir flavonoid kereviz ve yeşil biber de bereket bulundu. Ayrıca inflamasyon ve kavgalar bir çalışma bu gibi enflamatuar beyin koşullarına karşı korunmasına yardımcı Mayıs gösterdi Alzheimer.
Catechins: bir tür çay bulunan flavonoid. Çay olarak Catechins kalp hastalığı, kanser riskini azaltabilir ve Alzheimer hastalığı yardımcı olabilir.
Eğer diyet taze üretmek yeme tarafından yeterince antioksidan almak için, bazı uzmanlar da bu mineraller içeren bir multivitamin kompleksi, yapmanızı öneririz. Ama dokunulmazlık artırmak için tek bağışıklık sistemi ek alma konusunda temkinli olun. Antioksidanlar ile çoğu şey gibi, ılımlılığın anahtarıdır. Vitamin A ve E, örneğin, vücutta depolanır ve yavaş yavaş ortadan kaldırmıştır. Çok zehirli olabilir Başlarken.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: