Sağlıklı Beslenme ve Kanser

Beslenme ve diyet gibi birçok sindirim hastalıkları için önemli olan doğru, yemek borusu ve karaciğer kolorektal kanser. Sindirim hastalığı geciktirmek için beslenme kuralları daha az yağ ve ek gıdalar yerine gelen daha fazla besin elde yemek öneririz.

Diyet Yağ ve Kolon Kanseri Riski
Diyet yağların en büyük katkı ve kanser işlemi neden olabilir. Yüksek yağ tüketimi kolon olarak safra asit miktarını arttırır. Safra asitleri, hücreleri özellikle bu satır kolon tümör büyümesini teşvik edebilirsiniz.

Beslenme gol:

Toplam miktar azalması% 20 -35% veya toplam günlük kalori daha az yemek için yağ. Bir kişinin 2000 kalori bir gün yemek için, bu yaklaşık 44-77 gram olacak yağlı veya günde daha az.

300 miligram (mg) veya günde daha az kolesterol alımını sınırlandırın.
Azaltmak ve palmiye yağları) günlük toplam kalori daha az% 10’a yağ (hayvansal yağ, tereyağı, hindistan cevizi doymuş. Bir kişinin 2000 kalori bir gün yemek için, bu doymuş yağ ya da günde 22 gram daha az olacaktır.
Sizin diyet gelen Trans yağ atın. Trans yağlar margarin gibi besinlerde, pişmiş ürünleri, fast food, bazı dondurulmuş hazır gıdalar, cips, kraker ve paketlenmiştir. Gıda ve İlaç İdaresi (FDA) gıdalar bu trans yağ içeriği artık doymuş yağ ve kolesterol diyet ile birlikte gıda etiketi üzerinde listelenir gerektirir.
Antioksidanlar vücudun Korursunuz
Kolorektal kanser ve diğer mücadelede bir diğer önemli madde antioksidan olduğunu. Antioksidanlar, potansiyel olarak tehlikeli maddelere karşı serbest radikaller denilen vücudun savunma bolstering ile çalışır.

Serbest radikaller birini by-oksijen kullanım ürünler vücuttaki her hücre tarafından. Bu maddeler zarar oksidasyon yoluyla vücudun hücreleri, aynı süreç rusts metal ve tereyağı acımış döner. Oxidation de kalp hastalığı, katarakt, yaşlanma için, katkıda bulunmak ve enfeksiyonlara gösterilmiştir.

Vücudun hücre ve genellikle bunları neden zararın tamiri mümkün serbest radikaller karşı doğal bir savunma stratejisi var. Selenyum ve beta gibi antioksidanlar Ancak, bu koruma takviye yardım vitamini A (form) karoten. Çalışmalar en iyi antioksidan olarak gıdalar olarak alınır öne sürdüler ek karşı.

, Ve bugday tohumu, ceviz gibi besinlerde bulunan E vitamini, tüm meyve ve sebze gibi A ve C vitamini, iyi kaynaklar besin Lezzet ve tohum. Selenyum iyi kaynaklar balık, et ve tahıl dahil.

Diğer Vitaminler ve mineraller
Folik Asit. Kanıtlar artık bu folik asit kanser mücadelede mükemmel bir silah olduğunu göstermektedir var. Önceden de kırmızı kan hücreleri sağlıklı tutmak gibi yeni hücre ve dokuları oluşturan temel olarak bilinir. Folik asit en yaygın kaynakları narenciye ve koyu yeşil yapraklı sebzeler, özellikle ıspanak vardır.
Kalsiyum ve D vitamini Bazı son çalışmalarda, bu iki madde sadece kemikleri güçlendirmek değil, ancak öne sürdüler ancak diğer çalışmalar bu doğruladı değil de kolon kanseri defetmek Mayıs; daha fazla araştırma gereklidir. Kalsiyum İyi kaynaklar şunlardır: Kale, hardal gibi Süt, peynir, yoğurt, somon kemikleri (ile), balık ve koyu yeşil yapraklı sebzeler, ve collard yeşillik. Vitamin D Kaynakları somon, balık, inek sütü, yumurta yolks güçlendirilmis ve tavuk livers içerir.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: