Lezzetli ve Sağlıklı Yemek Seçimi

Günlük beslenme için şu ‘superfoods’ Ekle’yi ve hayatınızın geri kalan kısmı için, sağlıklı bir beyni korurken sizin oranlar yükselecektir.

There is no inkar o gibi kronolojik yaş, bizim vücut yaş doğru boyunca bizimle. Ancak araştırmalar eğer günlük beslenme rejimi bu “akıllı” gıdalar eklemek size iyi yaşlılık bir sağlıklı beyin korumak için şansınızı arttırabilirsiniz gösteriliyor.

Mavi Böğürtlenler. “Brainberries” Steven Pratt, MD, Superfoods Rx yazarı: Fourteen Foods Kanıtlanmış Your Life ne değiştirmek için, bu lezzetli meyve aramaları. Pratt, aynı zamanda Scripps Memorial Hastanesi La Jolla, California, at personel bu hayvan çalışmaları araştırmacılar bu Mavi Böğürtlenler oksidatif stres gelen beyin korumak ve yardım yaşını etkilerini azaltmak Mayıs-koşullar ilgili Alzheimer hastalığı gibi buldular diyor demans. Çalışmalar ayrıca beslenme Mavi Böğürtlenler önemli ölçüde geliştirilmiş zengin, onları zihinsel kadar genç fareler eşdeğer yaparken de öğrenme kapasitesi ve yaşlanma fareler ve motorlu becerilerini gösterdi. Ann Kulze, MD, Dr Ann’s 10 Adım Beslenme yazarı: Kalıcı Kilo Verme & Yaşam Boyu canlılık A Simple Plan, hiçbir şekilde -, dondurulmuş veya dondurarak taze kurutulmus Mavi Böğürtlenler en az 1 fincan bir gün ekleyerek önerir .

Yabani somon. Derin su balığı, somon gibi, son olarak zengin olan beyin fonksiyonu için gerekli olan 3 temel yağ asitleri, Kulze söyledi. Her ikisi de o ve Pratt ve “temizlik” ve aslında bu bol arzında için yabani somon öneririz. Omega-3s de anti-enflamatuar maddeler içerir. Diğer yağlı balık bu son bir fayda sağlar-3s balık ve balıkları vardır Kulze diyor; o bir 4-ons hizmet, iki üç kez bir hafta önerir.

Somunlar ve tohum. Somunlar ve çekirdekleri E vitamininin en iyi kaynakları, Pratt, siz büyük almak o E vitamini yüksek düzeyde daha az bilişsel gerileme ile karşılık açıklayan söyledi. Bir gram ceviz, fındık bir gün ekle, Brezilya somun, filberts, badem, cashews, fıstık, ayçiçeği tohumu, susam tohumu, keten tohumu ve fıstık ezmesi, badem tereyağı gibi ezmesi unhydrogenated ve tahin. Çiğ veya kavrulmuş bir önemi yok, ancak eğer bir sodyum on kısıtlı diyet, unsalted somun almak demektir.

Avocados. Avocados neredeyse beyin sağlığı tanıtımı için Mavi Böğürtlenler olarak iyi, Pratt söyledi. “Ben avokado onun yüzünden alır sanmıyorum,” Kulze kabul eder. Doğru, bu avokado yağlı bir meyve, ancak, Kulze, hangi sağlıklı kan akımı katkıda bir monounsaturated yağ,’s söyledi. “Ve sağlıklı kan akışını sağlıklı bir beyin demektir,” diyor. Avocados da düşük tansiyon, ve Pratt söylüyor olarak hipertansiyon bilişsel becerileri, bir düşüş için bir risk faktörü olan bir düşük tansiyon beyin sağlığı teşvik etmelidir. Avocados kalori Ancak, bu Kulze 1 için sadece 1 / 4 eklemeyi öneriyor / 2 avokado bir günlük yemek bir meze olarak yüksek.

Bütün taneler. Yulaf ezmesi, tam tahıl ekmek gibi tüm tahıllar, kahverengi pirinç ve kalp hastaligi riskini azaltabilir. Gövdesine “Her organı kan akımı bağlıdır,” Pratt söyledi. “Eğer kalp sağlığını geliştirmek, hangi beyin içerir organ sistemi, iyi akışını teşvik ediyoruz.” Bu bugday tohumu teknik bir tane değil, aynı zamanda Kulze’s “superfoods” lif ek Çünkü listede, bir E vitamini ve gider bazı Omega-3s. Kulze tam taneli tahıl, ekmek iki 1 dilim-sana kere gün veya bugday tohumu günde 2 tablespoons 1 / 2 fincan göstermektedir.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: