Kalp ve Sağlıklı Beslenme

Dekan Ornish, MD, zaten bize ne kadar sağlıklı bir yaşam tarzı ile mümkün olduğunu göstermiştir. Şimdi ne yapmak bize gösteren’s.

Ornish’s bitki temelli diyet, egzersiz ve yaşam tarzı planı kalp hastalığı ters olabilir. Ama sıkı Ornish planı sadece mümkün olduğunu gösterir değil ne olabilir sağ için. Yeni kitapta, Spectrum, Ornish sağlıklı seçim spekturum kendi kişisel yer bulma konusunda ağırlık koyar. Ornish için tüm diyet ve egzersiz ile ilgili değildir. O mindfulness ve meditasyon ile azaltma stres eşit ağırlık verir.

Nasıl ilgili değişiklikleri genel kalp sağlığını geliştirmek için gerekli yapmaya gidiyorsun? WebMD Ornish bazı yanıtlar döndü.

Ne mindfulness nedir? Neden mindfulness sağlıklı beslenme bir parçası mı?
Mindfulness şey dikkat sadece uygulamadır. Çünkü zaman, bunu yapmak bir şey dikkat Meditasyon mindfulness teşvik etmek, daha iyi yardımcı olur.

Ve duygusal düzeyi, ne zaman bir şey için, hangi yiyecek, müzik, seks, sanat veya masaj daha dikkatli, daha tam bir zevk ve bir daha da büyük bir miktar almak için kadar ihtiyacı yoktur zevk.

Dikkat nasıl şeyi etkiler. Sonra seçimler kendi deneyim çıkması. Bu sadece bir kitap yazmaya doktor söyledi değiştirmek için değil. Çünkü sen ve ne nasıl hissediyorsun arasındaki noktalar bağlanmak Sen değiştirin.

Ne zaman egzersiz, sağlıklı, yemek ve meditasyon, bir çok değişiklikler meydana – hızlı. Daha net düşünüyorum. Daha fazla enerji ve daha az uyumak gerekir. Kadar Cildiniz doesn’t buruşturmak. Kalbin, böylece daha fazla kuvvet daha fazla kan var. Ve cinsel organlar, bu nedenle, daha fazla cinsel enerji daha kan almak.

Çünkü kendi deneyimlerinden gelen Bu değişiklikler sürdürülebilir vardır.

Hangisi daha önlemek için, kolesterol ve doymuş yağ önemlidir?
Yağ Kan kolesterol düzeyleri hakkında iki diyet kolesterol, aynı miktar olarak kadar artırır Doymuş. Ama her ikisi de önemlidir. Sadece hayvansal ürünlerin kolesterol bulunuyor. Sık sık, ama bu kolesterol serbest söylüyorlar ürünleri bulmak olan yüksek hurma yağı, doymamış yağ içerebilir. Yani her iki not almak için önemlidir.

Doymamış yağ faydalı mı?
Bu doymamış yağlar mutlaka iyi bilmiyorum. Bu benim Harvard School of Public Health of Walt Willett gibi insanlar ile olan bazı farklılıklar biridir. Bunun ne kadar gibi doymamış size sürece yemek yağ önemli değil söylüyorlar – ama öyle.

Her şeyden önce, yağlı çok kalori de yoğun olduğunu ve bir önemi yok olup olmadığını, doymamış bir monounsaturated veya doymuş. Yağ gram başına 9 kalori, protein ve karbonhidrat var gram başına sadece 4 kalori, dolayısıyla daha az daha az yemek yemek zorunda kalmadan daha az kalori tüketiyor olacak yağlı yemek var.

Ve çalışmalar toplam yağ hastalıklar için, meme kanseri gibi ve doymuş yağ sadece ilişkili olduğunu göstermektedir. Yani her iki dikkatli olması önemlidir.

Herhangi bir yağ sizin için iyi mi?
Bu gerçekten iyi yağ o kadar çok doymamış yağlar olarak Omega-3 yağ asitleri için balık yağı ve somon ve bazı tesislerinde bulur-keten gibi yiyecekler temel alır. Sorun ne zaman doymamış yağ yemek bir bölümü bu kadar doymamış yağ insanların hangi inflamasyon ve oto yanıt teşvik Omega-6 yağ asitleri, zengin tüketen bir. Bu gerçekten iyi yağ değil çok Omega-3 yağ gibi doymamış yağ vardır.

Ve gerek yoktur ki bu kadar. 3 veya 4 gram balık yağı bir gün sürer ve bu gerçekten pek çok insan olacaktır. Ve ayrıca, balık – Omega-6, PCBs kaldırılan tüm kötü şeyler vardır balık yağı satın alabilirsiniz, dioksinler ve cıva. Daha sonra, ancak yağlı balık yemek tüm avantajlar elde birçok balık bu gün bulunan ekstra toxicities olmadan.

Neden bir kalp sağlıklı diyetin bir lif çok önemli bir bileşeni?
Çözünür lif, yulaf kepek gibi şeyler, içinde kolesterol seviyesini düşürmek için önemlidir. Sizin de safra kolesterol metabolizması üzerinde doğrudan etkisi ve karaciğer bulunmaktadır.

Çözünmeyen lif iki ana nedenler: Birincisi, çünkü bagirsaklardan yoluyla hızlı yemek itin yardımcı için önemlidir. İkincisi, lif kan-şeker seviyeleri etkiler.

Rafine edilmiş carbs ve karmaşık carbs arasındaki fark, karmaşık, lif-içeren carbs sadece sizin için kötü değil olmayabilir – Onlar gerçekten sizin için iyi. Ne zaman beyaz gelen kahverengi pirinç ve beyaz un tam buğday unu kadar gitmek, kötü carbs iyi carbs kadar devam etmektedir.

Bu ağırlığı açısından iki iyi şeyler yapar. Önce çok fazla kalori almak kadar doldurun. Ve size kan haline gıdalar ve emme yavaş.

Eğer yüksek lif carbs yemek, kan şekeri düzeyi ve küçük orada kalır artar – böylece enerji iyi bir kaynak alıyoruz. Ama kötü carbs çok çabuk absorbe almak. Kan şekeri şekilde yakınlaştırmak için gidiyor. Dışarıda tutacak şekilde pankreas insülin pompaları vazgeçmek ve insülin bu getirmek için yağın içine şeker dönüşüm hızlandırmaktadır.

Bu enerji tüm bu değişim neden olur. Kan şekeri geri önce aldım çok yüksek burada başladı gitmek değil – bir yere çıkmıştır. Bu ve carb özlem artar bir kısır döngü içinde sıkışmış demektir.

Bu tamamen kötü carbs önlemek için, fakat gerekli değildir onları sınırlamak için ve diğer gıdalar ile birlikte kullanabilirsiniz. Eğer tatlı olması, yüksek lif yemek sonra sahip olacak. Aç karnına bu yok mu.

Ne kadar olabilir çözünür lif düşük kolesterol düzeyleri? Ne kadar çözünür lif yemek için bu yardımı almak gerekir?
Bu kişisel bağlıdır. Burada değişken, ve bu kısmen genetik olarak belirlenir. En iyi şey ne için çalışır öğrenmek için.

Bu konu, azaltarak kolesterol sadece bir şey değil. Sık sık insanların sihirli mermi arıyor: yulaf kepek onu tedavi veya Lipitor bu veya tedavi edecek gidiyor neyse. Ne yapmak istiyorsun, bir fark yaratmak, farklı şeylerin bir numara birleştirmek olduğunu.

Eğer çoğunlukla Gıdalar ile bitki göre yeme, bunlar Elyaf zaten zengin olabilir. Bu sadece, tüm organik ve doğal yerine eklemek sahip gelen bir lif sizin gıda için kaşık.

Ne bitki stanols / sterols, nasıl çalışır, ve nerede bunları bulabilirim?
Bu phytosterols bitki membranların temel unsurlarıdır. Onlar kolesterol ve kimyasal yapısına benzer. Bu sebze ve meyve ve fıstık ve çilek ve benzeri küçük miktarda mevcuttur ve bunlar kan kolesterol düşük.

Bunlar, gıda ve bu işlem de emme etkileyen çalıyor görünmektedirler. Bitki sterols kendi emme engelleyerek düşük LDL kolesterol yardımcı olur. Onlar micelles kurulması ve sindirim yolunda kolesterol ile rekabet, bu vücudun kolesterol ulaşım ve bağırsak duvarı ile absorbe kullandığı küçük parçacıklar.

Insanları düşünmeye, “Ben sadece alır bitki stanols ve sterols istemiyoruz ve yapacağım.” Kolesterol düşürülmesi sadece kadar ekleme yapmak bazı şeyleri bir arada ancak bu kadar iyi sinerjik vardır.

Nasıl bir diyet çözünür lif ve bitki stanols zengin olacak statins etkiler mi? Güvenli hem çekmek için mi?
Size kolesterol de diyet ve yaşam tarzı ile düşük alabilirsiniz sanmıyorum. Kolesterol kötü değildir, sadece bu çok fazla almak’s. Kolesterol çok önemli bir yapı bloğudur. Çünkü çok önemlidir, çünkü vücudun tüm ihtiyacı yapar, bir beslenme ihtiyacı sıfır.

Bu sizin kolesterol düzeyi çok uyuşturucu ile düşük alabilirsiniz mümkündür. Bu nedenle bir parçası nedenle, eğer yeterince beslenme ve yaşam tarzı yoluyla kolesterol düşürebilirsiniz, sadece daha az ama daha etkili bir tıbbi pahalı olabilir. Çünkü diyet ve egzersiz tek yan etkileri iyi.

Ne zaman dışarı eğlenceli yaşıyorsanız, kendi kuralları zarar var?
Benim için hiç yemeğe insanlar, ne yemek ya da ne yemek AM yorum için apologizing olmadan çıkmak çok zor. Ne yemek dikkat etmezseniz, bu iş. Ama çok şımartmak. Benim özellikle hoşgörü çikolata olduğunu.

Günah kadar önemli değil yeme ve yaşam genel yolu olarak. Eğer bir gün kendini şımartmak sağlıklı bir sonraki yemek. Davranış değişikliği dili bu moralistic kalitesi var – çünkü kendimi indulged Ben diyet aldattım. Ben kötü bir insan çünkü kötü yemek yedim duyuyorum. Bu işe yaramazsa, bu sorunlar oluşturur.

Nasıl denge hoşgörü ve sağlıklı yemek yapmak?
Yaşam memnun olmaktır. Ne sürdürülebilir mutluluk ve sevinç ve ecstasy ve özgürlüğü olduğunu. Eğer kendimizi veya başkalarını kontrol çalışırsanız, biz sürdürülebilir değiştirmek alamadım – ve sadece kendimize ve diğerlerine kötü hissettirecek.

Eğer bir yerine, biraz ekstra egzersiz yapmak hissediyorsun overindulge ahlaki zayıf. Olan sağlıklı yemek insanlar olan bir süre kendilerini günah bir kez izin vardır.

Ve sen, gerçekten zevk şımartmak. Eğer sadece ve çikolata bir parça aşağı chomp buna dikkat etmezseniz, tüm kalori almak tüm zevk ve yağ, ve hiç bir.

Bunun yerine, üzerinde düşünmek. Bu tadında. Tüm duyu ve çağır. , Gözlerini kapa da ağzınızda erimesine izin verin. Uyarı nasıl tatlar ve dokular değişim ve evrim. Bir çok az kalori ile mükemmel memnuniyeti elde edebilirsiniz. Bu sadece sizin ama yemek nasıl yemek.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: