Kalp için 5 Süper Gıda

Yiyecek Kalp: Mavi Böğürtlenler
Bu “güç kaynağı” listesine başında, Kathleen Zelman, MPH, RD / LD, beslenme ve WebMD direktörü söyledi.

Ve Lisa dinlemek, Doktora, RD, “Mavi Böğürtlenler sadece antioksidanlar yönünden çok zengindir lezzetli değildir diyor.” Sadede ortak yazar, Darwin Deen, MD, Beslenme Life ile: The No-Saçma, Hiç merak Yaklaşım Beslenme Güzel ve Sağlıklı Kilo Reaching.

ABD Highbush Blueberry Konseyi’ne göre, araştırmacılar bu Mavi Böğürtlenler bulunan antioksidanlar arter duvarları kötü “LDL kolesterol” bu kalp hastalığı ve inme için katkı buildup azaltmak için çalışma inanıyoruz. Çalışmaları USDA İnsan Beslenmesi Merkezinde yürütülen bu Mavi Böğürtlenler antioksidan aktivite No 1 zaman 40 diğer taze meyve ve sebze ile sıralaması buldular. Antioksidanlar metabolizması zararlı yan etkisizleştirmek Kansere ve diğer yaş sebep olabilir serbest radikallerin-hastalıkları ile ilgili olarak adlandırılan yardımcı olur. Anthocyanin, bu önemli sağlık yararı sorumlu sanılıyor antioksidan da blackberries bulabilirsiniz, siyah raspberries, siyah currants ve kırmızı üzüm.

Sadede 1 fincan Mavi Böğürtlenler bir gün hizmet önerir. , Dondurulmuş, taze veya kurutulmuş, bunlar tahıl, muffins, eklenebilir veya yemiş kendileri.

Yiyecek Kalp: Salmon
Zelman o bir “büyük somon Fan’s söylüyor.” “Salmon yaygın, hızlı ekonomik, kullanılabilir ve kolaydır.” Ayrıca bir “sağlıklı yağ” denilen Omega-3 yağ asitleri en iyi kaynakları arasındadır.

Somon gibi Yağlı balık (yanı sıra uskumru, ringa balığı ve balık) içeren Omega-3s, sadede açıklıyor. Bu yağların vücutta triglycerides en seviyeleri – Kan yağ kalp hastalığı ve şeker hastalığı ile bağlantılı azaltarak kalp hastalığı geliştirme riskini azaltmak inanılıyor.

Araştırma ayrıca, Omega-3 yağ asitleri platelets az indirmek birlikte olasılığı ve arter duvarlar sadık yaparak kan pıhtısı önlemek bulduğu, sadede ekler.

“Kan damarları da daha az baskı yapmak için, kalp daha az yaşam için zayıf-düzensiz kalp hızları tehdit yapma olasılığı daha yüksektir,” Deen ekler.

Amerikan Kalp Derneği balık en az iki porsiyon somon gibi (özellikle yağlı balık) en az haftada iki kez, bir hizmet 3 OZ ve 6 OZ arasında yemek önerir.

Yiyecek Kalp: Soya Protein
Zengin Omega-3 yağ asitleri, protein, vitamin, ve mineraller, soya proteini kırmızı et için iyi bir alternatiftir, Hobbs söyledi; bu da daha düşük yağ ve yüksek lif daha çok et seçenekleri.

Yüksek kolesterol olan insanlar olarak, çalışmalar soya proteinin, bir sağlıklı düşük olan yağlı diyet, yemiş göster kolesterol düşürür. Aslında araştırmacılar, bir kişinin birden fazla kolesterol bir diyet yedi kişi gıdalar mücadele olarak kolesterol düşürdü bulundu eden ilaç aldı insanlar kadar.

Gerek FDA ve Amerikan Kalp Derneği, en az 1 OZ soya proteinin (28 gram) günlük yemek öneririz. Sen, soya ceviz, soya sütü, soya unu, enerji barları, tahıl, tempe güçlendirilmiş ve Tofu Soya Fasulyesi sizin soya alabilirsiniz.

Yiyecek ve Kalp için: yulaf ezmesi
Büyükannem o zaman o yulaf ezmesi, her sabah onu çok sıcak kase kadar hizmet ne yaptığını bilinmektedir olabilir, Kim Seidl, MS, RD, LD, doktor’s Komitesi Sorumlu Tıp için sözcüsü söylüyor. Sırasında kalp 5 gram olan kolesterolü düşürmeye ve sağlıklı bir düzeye vücut ağırlığı devam yardımcı sağlıklı lif teslim Yarım fincan günlük yulaf ezmesi ve hizmet sadece 130 kalori içerir.

Yulaf ezmesi bir diğer yararı, ve büyük olasılıkla size doldurarak size lunchtime kadar dolu tutmak, bu nedenle, sağlıksız aperatifler tarafından ayartmıştı değil ise, Peter Schulman, MD, Connecticut Üniversitesi Sağlık Merkezi’nin bir kardiyolog diyor.

Yulaf ezmesi ve tam buğday, arpa, çavdar, darı, quinoa, kahverengi pirinç gibi diğer bütün taneler, yabani pirinç Ayrıca şeker hastalığı, karşılaşma riskini azaltmak kendini kalp hastalığı için bir risk faktörü olan, Zelman diyor yardımcı olur.

Bu bütün taneler değil, taneler rafine kullanmak için önemlidir, Zelman, “bu nedenle tüm paket almak diyor.” Veya Rafine işlenmiş tahıl ve besin ve fiber kaybedersiniz.

Bunu yulaf ezmesi yanı sıra başka biçimlerde tüm taneler elde edebilirsiniz, Zelman, tam tahıl ekmek ve pastas dahil ekler.

Lif alımı için günlük tavsiye 21 ve 38 arasında gram, seks ve yaşına göre, Amerikan Dietetic Association göre.

Yiyecek Kalp: Ispanak
Bu koyu yeşil yapraklı sebze (ve Kale, İsviçre pazı, brokoli gibi kuzenlerine ve collard yeşillik), vitaminler, mineraller yüksek ve antioksidanlar bu kardiyovasküler hastalığa karşı korumak olabilir; aynı zamanda Omega-3 yağ asitleri bir kaynak,’s Suzanne Havala Hobbs, DrPH, MS, RD, the University of North Carolina Chapel Hill at klinik yardımcı doçent söyledi.

Ispanak ayrıca folat zengin, kulak vermek, bu folat açıklayan söylüyor amino asit homosistein ve kan düzeylerini azaltmak yardımcı olur. Kalp hastalığı geliştirmek için “bir ortaya çıkan risk faktörü homosistein yüksek bir seviyede,” sadede eden favori koyu yeşil yapraklı sebze ve günde bir fincan yemek önerir söyledi.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: