Gıda Piramitinin Başına Tırmanma

Eğer yeni bir besin piramidi görüldü sonra, acaba neden bu değişti. Sonuçta, ne eski gıda piramit yanlış mı? Onlar sağlıklı beslenme konusunda artık gerçek bize her şeyi söyledi mi?

İyi haber, uzmanlar, yeni gıda kurallar oldukça eski kurallar benzer olduğunu söylüyorlar. Gıda piramit bir grafik değişiklikleri daha özgü net kurallara gerçekte ne gösterir.

Eating the Rainbow ile
Yeni gıda piramit bir değişiklik parlak renkli dikey şeritler yer alıyor. Her şerit bir altı gıda gruplarının temsil eder:

Hububat (turuncu – ve en geniş şerit)
Sebzeler () yeşil
Meyveler (kırmızı)
Yağlar (sarı – ve ince çizgi)
Süt – en gıdalar süt yapılmış gibi (mavi)
Et ve fasulye () mor.
Gıda piramit’s şeritler de altındaki geniş ve dar başında. Bu, bu grup içinde tüm yiyecekler aynı değeri olan fikir conveys. Örneğin, tavuk ve sığır eti aynı grup içerisinde düşüş olabilir. Ama tavuk ve sığır eti farklı besin değerleri – ve kalori var.

Karışıklık musunuz: Give It Saat
Bu yeni gıda rehberi piramit incelemek için http://www.mypyramid.gov ziyaret olabilir. Belki kurallara göre fazla oldu. Belki de bu hale en iyi yemek seçenekleri daha yapılır söyledi kolay olduğunu düşündük.

Zaman ver! Her hafta birkaç sağlıklı gıda seçimler yaparak, yavaş yavaş yakın gıda piramit üst etme yolunun çalışabilirsiniz. Bu, yağsız et, fasulye ve düşük yağlı süt daha fazla meyve, sebze, tüm tahıllar, yemek anlamına gelir. Ayrıca, daha az rafine edilmiş tahıllar beslenme anlamına gelir, tam yağlı süt, peynir, hamburger ve kola. Bebek adımları düşünün!

Gıda Piramit: Take Your-Away Mesaj
En iyi yemek seçenekleri touting birlikte, yeni gıda piramit de egzersiz yararları – tam bir rakam adımları bir dizi üzerinde yan çalıştırmanızı ile verir. Bu rakam bu sağlıklı beslenme ve fiziksel aktivite ayrılmaz bize hatırlatacak bir – iki iyi sağlık, hastalığın önlenmesi için gereklidir, ve kilo yönetimi.

Egzersiz ve spor at sen, yürüyerek ya da gün boyunca fiziksel aktivite içeren adımları sayısını izlemek için pedometre kullanarak çalışma olabilir. Sözgelimi, durdurmak iki blok önce birkaç uçuşlar için merdivenleri alırsak, otobüsten almak ve saklamak için yürüyüş tüm egzersiz oluşturan yeri olarak en uzağa park yeri seçin. Bile rutin ev işleri mopping gibi, bahçe Vakum ve çekerek matem elbisesi egzersiz ve etkin yolu kolaydır.

Yeni gıda piramit yeni bir mesaj veriyor: Hayır tek beslenme planı tüm insanlar için. Herkes yiyecek aynı miktarda olması gerekir. Erkekler, kadınlar ve çocuklar olan kilolu veya normalden hafif insanlar yapmak farklı gıda gereksinimleri vardır.

Hangi piramit üzerinde adınız var rakam, http://www.mypyramidtracker.gov gitmek için. Bu web sitesi olarak, sizi ve aktivite düzeyi, yemeye ihtiyacınız öğrenmek için yaş, kilo, cinsiyet girebilirsiniz. Bu diyet değerlendirmek ve egzersiz ve gıda tüketiminizi parça bu sitede.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: