Etsiz Yemekler için 10 İpuçu

Gitti bir gün insanlar Vejetaryenler üzerine dünya küçük bir grup olarak düşünmek eğilimi olan bereli için üst dolar harcanan sevgi hippiler sağlık mağazalarında üretmek arıyoruz. Bu “” (arada sırada et yiyen) sıkı vegan için, flexitarian ana gitti her tür Vejetaryen.

Bu gün daha fazla insan tabanlı gıdalar; artık kolayca Mahallesi’nde marketler ve raflarında bulunan gıdalar bir diyet tesislerinde zengin sağlık yardımları istiyorlar.

Amerikan Dietetic Association, ABD yetişkin nüfusun yaklaşık% 2.5 göre bir diyet, et, kümes hayvanları serbest ve balık yiyor. Hala ara sıra et, balık ve / veya kümes hayvanı olan ve halkın giderek artan bir sayı, bir vejetaryen diyetin sağlığa yararları çok sunar yaşam için flexitarian şekilde benimsiyor.

Elbette, bazı insanlar dini veya ahlaki nedenlerle bir vejetaryen diyet uygulayın. Fakat aynı zamanda, hastalığı önlemek için kilo kaybı yardım kadar pek çok sağlık faydası vardır yeme planı bitkisel besinlerde zengin zevk uzmanlar söylüyorlar.

Amerikan Kanser Derneği, Amerikan Kanser Araştırma Enstitüsü ve Amerikan Kalp Derneği bir diyet tesislerinde zengin gıdalar tabanlı öneririz. Bu tür bir beslenme, antioksidanlar, phytochemicals bir zenginliği içeren ve lif, düşük seviyeleri ile doymuş yağ ve kolesterol.

Gerçekten de, 2005 ABD Diyet Yönergeler ve güncellenmiş gıda piramit (myPyramid.gov) ve düşük yağlı süt bir diyet tam tahıl, meyve, sebze, fasulye zengin teşvik – Çoğu vejetaryen beslenme temel besin.

Veggie Lingo
“Vejetaryen” farklı şeyler çok anlamına gelebilir. Vejetaryen diyet çeşitli türleri şunlardır:

Vegan. Olarak, katı sadece bitki ürünleri yer.
Lacto-vejetaryen. Diyet bir bitki tabanlı birlikte süt ve süt ürünleri yer.
Ovo vejetaryen. Diyet bir bitki tabanlı birlikte yumurta yiyor.
Lacto-(en yaygın türü) vejetaryen yumurta. Her ikisi de süt ürünleri ve yumurta yiyor.
Pesco-vejetaryen. Balık boyunca bir bitki tabanlı ile diyet Eats.
Flexitarian. Hiçbir resmi tanımı’s, bu genellikle lacto gösterir-yumurta olan bazen et, balık ya da tavuk yiyor vejetaryen. Bazen yarı vejetaryen denir.
Beslenme Düşük Down
Vejetaryen beslenme bir kez belirli besin anlamaz olduğu tahmin edilmiştir. Ancak uzmanlar, küçük bir planlama ile, vejetaryenlerin kolayca tüm besin ihtiyaçlarını karşılamak için söylüyorlar.

“Siz bir iyi planlanmış vejetaryen diyet den gerekli olan tüm besin, bu vitaminler, mineraller, çok sayıda lif, protein, yağ ve kalori daha düşük olması eğilimi içeren bir diyet tüm sağlık yardımları ile birlikte alabilirsiniz — ağırlık kaybetme ve sağlığı teşvik için mükemmel bir kombinasyon, “Cynthia Sass, MPH, MA, RD, Amerikan Dietetic Association bir sözcüsü söylüyor.

Yeterli beslenme sağlamak için, Sass da vejetaryenlerin ve soya ürünleri unprocessed bütün tahıl, meyve, sebze, ceviz, tohumlar, fasulye gibi yiyecekler çok çeşitli, yemek önerir. O planı yemek yardımcı olmak için myfoodpyramid.com kullanarak önerir.

Vegans biraz yeterli B12 vitamini elde etmek için zor bulabilir Omega-3 yağ asitleri, protein, çinko, vitamin D ve kalsiyum. Ama kayıtlı bir beslenme uzmanı yeterli bir vegan yemek planı vasiyetle yardımcı olabilir, Sass söyledi.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: