Diet ile nasıl kalınır?

Bu iyi, ya da bir diyet bırakma kadar bitirmek için kilo yıl olacak mı? En dieters rejim için büyük bir niyeti başarı başlangıçta – her gün spor vurmak ve en az kalori kesme. Ama önce uzun değil, hızlı, yeterli zaman sonuçları ve rutin alır sert korurken, onlar havlu atmak.

Bu plan gerçekten sıkı Genellikle insanlar Rejim altı ay – daha az ilgili son, Catherine Şampanya, Doktora, RD, Louisiana Devlet Üniversitesi Pennington Biyomedikal Araştırma Merkezi ile bir araştırmacı söylüyor.

“Ne zaman diyet planları gayet önceki yeme alışkanlıkları gelen, farklı favori gıdalar veya tüm gıda grupları kısıtlamak, diyet genellikle çok kısa bir zaman sürer” diyor.

Diyet Başarısızlık nedenleri
Uzmanlar göre, bu diyeti bırakma ve dört önde gelen nedenleri şunlardır:

1. Yanlış Diyet seçme

Kendi yaşam tarzına uygun olmayan bir kısıtlayıcı diyet seçme kilo kaybı çalışmaları vazgeçerek için önemli bir nedeni, Holly Wyatt, MD, obezite araştırma ve eğitim Colorado Üniversitesi programı müdürü söyledi. Bu diyet de ilk olarak, uzun vadede sürdürülebilir neredeyse imkansız olacaktır zordur. Can sıkıntısı katarak, tüm alır bir yanlış vazgeçmeye bir Dieter neden olmaktır.

“O en iyisi hiç kimse mükemmel bir diyet,” Wyatt olduğunu söyledi. “Bunun yerine, bir beslenme planı ile, gün ve gün yaşayabilirim arayın.” Ayrıca en sevdiğiniz yiyecekleri küçük bölümler zevk için izin vermelidir.

Diyet Başarı İpucu: Diyetler çalışan beslenme geçen bulunmaktadır. Sizin beslenme planı size kapalı ve açık ve git bir “diyet” olarak düşünmeyin. Kendi yaşam tarzına uygun sağlıklı bir planı – bir sizin yaşamınızın geri kalanı için aşağıdaki görebilirsiniz.

Başarılı kaybedenler bu olsun kilo veya kaybolan ağırlığı korumak çalışıyoruz anlamak, onların sabit uyanıklık bir yaşam tarzıdır.

“Kaybetmek ağırlık ve bakımını arasında en çünkü sonu var şeylerin insanların yapabileceği zor, Gary Foster, Doktora, Merkez Obezite Araştırma ve Eğitim Temple Üniversitesi Philadelphia at direktörü söyledi. “Başarmak için normal bir yaşam tarzı ve ihtiyat parçası haline getirmek.”

2. Gerçekçi beklentiler

Yeterince hızlı kilo Failing to en dieters en zayıf nokta ise, Şampanya söyledi. Kilo kaybı daha uzun veya beklenen için diyet yolu boyunca ayarlamalar gerekebilir daha sürebilir.

Takdirde% 30 kendi vücut ağırlığının -40% “kaybetmek” En dieters ve mutlu değildir ağırlığı büyük miktarda kaybetmek istemiyorum, Wyatt söyledi.

Ne zaman unrealistically yüksek Çubuk ayarlamak, o, sizin gibi hissediyorum diyor ne zaman gol uymayan başarısız oldu. Ve sizin bir başarısızlık olarak, bu eski beslenme alışkanlıkları dönüş tetikleyebilir düşünüyorum.

Diyet Başarı İpucu: bu sıska jean halinde, uygun, ancak akılda bile biraz ağırlık kaybetme sağlık geliştirmeye yönelik uzun bir yol gidiyor tutun. Araştırmalar, (örneğin, 200 180 kilo gelen gidiyor) için vücut ağırlığının% 10 kaybetmeden sağlık için büyük payoffs olabilir göstermiştir.

“Tıbben,% 10 kilo kaybı tansiyon, kolesterol, [ve] trigliserid düzeyleri, glikoz duyarlılığı artırmak ve uyku apnea düşürebilirsiniz,” Wyatt söyledi.

Buna ek olarak, kendiniz hakkında daha iyi hissediyorum yardımcı olabilir.

3. Egzersiz olmadan diyet

Bazı insanlar sadece egzersiz istiyorsanız ya da fiziksel sınırlamalar bu yaptığını engellemek var. Ama eğer bir diyet açılan olmak istemiyorsanız, size haftanın en gün yapabilirim fiziksel faaliyet bir şekilde bulmak gerekir.

Eğer bir kilo kaybı başarı öngörür bir davranıştır “, fiziksel düzenli olarak aktif olduğunu,” diyor Foster.

Ayrıca, fiziksel aktivite, birçok sağlık ve psikolojik kilo kaybı faydalanmaktadır kenara getiriyor.

Diyet Başarı İpucu: Egzersiz bir spor olarak gerçekleşmesi için -, dans, bisiklet sürme, oyun oynarken ya da yürüyüş tenisi, ne zevk bahçe deneyin yok. Yavaş yavaş başlayın ve yavaş yavaş kendi yoğunluğu artar. Eğer fiziksel sınırlamalar var doktorunuza danışın. Çalışma dışarı havuz, örneğin, minderler eklemleri ve su direnci ekstra fayda sağlar. One of the ve egzersiz en kolay yolu basit tuzak için bir pedometre ve, 10000 için her gün amaçlayan gün boyunca bir adım sayısı.

4. Not Your Çevre değiştirme

Irade yalnız kesmek değildir. Başarılı bir kaybeden olmak için, ve sosyal bir diyet çevre dostu ev, iş yaratmak gerekiyor.

Böylece sürekli mücadele veya direnerek değil, “Bu sürekli uzak mutlu saatte kanatlarını, şeker kendi büro veya bir ev Cezbedici tam ilerlemek zor. Eğer başarılı olmak istiyorsanız ortamında değişiklik yapmak gerekiyor Cezbedici, “Wyatt söyledi.

Ne zaman arkadaşınıza veya aile olarak ağırlık kaybetme çabaları desteklemiyor aynı şeyleri yemek değil, bu diyet daha zor hale getirir, Şampanya söyledi.

Diyet Başarı İpucu: aile, arkadaşlar destek isteyin ve iş. Ve, Wyatt, Cezbedici kaldırmak nerede yapabilirsiniz göstermektedir. Besleyici gıdalar ile Stok Mutfağında böylece sağlıklı yemekler ve aperatifler için yandan maddeler var. Ile sizin bu nedenle hazır olacaksınız on ettiğiniz besleyici çerez ve yemek al zaman açlık grevleri. Masanı gelen arkadaşlarınızla mutlu saat atlamak şeker çanak Kaldır – ne olursa olsun bu başarı için kendinizi ayarlamak için alıyor olsa bile, farklı arkadaşlarınızla geçiş yapmak anlamına gelir.

Diğer Beslenme Başarı İçin İpuçları
Uzmanlar bu ek ağırlık kaybı ipuçları sunar:

Ilerlemenizi takip edin. Egzersiz Ayrıca uzmanlar, ikinci en önemli davranış, kendini izleme olduğunu söylüyorlar. “Takip ne kadar yemek ve bir haftalık bir asgari olarak tartma ağırlık kaybı için kritik başarı,” diyor Foster. Uzmanlar, kendini “güvenli bir” ağırlık aralığı vererek öneririz. Zaman ağırlık aralığı, kalori üzerinde ölçekli geri ötesine gider ve başlar / veya egzersiz şişirmek. Ve gecikme yok. “Arka yolda hızla davranış sonuç olarak hata önce diyet planı ediyor gir,” diyor Foster.
Git-kısa bir süre için oldukça sıkı planı takip ederek kilo kaybı başlar. Bu, motivasyon güçlendirmek için hızlı sonuç verebilir. Bu kısa vadeli bir süre sonra, bir daha sürdürülebilir planına geçtiğinizde, Foster söyledi.
Olun küçük yerine tamamen kendi beslenme alışkanlıklarını gözden geçirilmesi kademeli değişir. Her hafta yeni bir değişiklik deneyin ve başarı üzerine kurulu.
Kendine yiyecek (ama) ile bu tür 5 kilo kaybetme ya da beş gün egzersiz bir hafta gibi küçük hedeflere ulaşmak ödüllendirin.
“Hakkında diyet unutun.” Bunun yerine, ilgili stratejileri daha az kalori almak için açlık karşılamak için düşünüyorum. Beslenme daha fazla meyve, sebze, tam tahıl ve yağsız proteinler için iştah yönetmenize yardımcı olabilir.
Ne kilo alımı yol açtı ve bu adresi tanımlamak. Örneğin, stres nedeniyle fazla bir stres yönetimi kursuna düşünün. Böylece başarı için kendiniz ayarlayabilirsiniz hangi zayıf olduğunuz alanlar adresi için bir strateji geliştirilmesi.
Eğer ilk kaybı sonra biraz ağırlık kazanmak discouraged gelmesin. Bazı çalışmalar dieters yaklaşık% 80 bazı kazanmak olacaktır gösterdi, Foster söyledi. “Kimse savunucuları yo-yo diyet çünkü davranışlarını değiştirmek için, kilo, daha iyi ve uzak tutmak, ama değil düşük metabolizma bu ağırlık bisiklet biliyor veya olumsuz psikolojik etkilere yol görünüyor,” diyor Foster.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: